Weekendje Luxemburg

Oeps oeps oeps! Begin van de week al een blog geschreven maar nog niet geplaatst! En toen liep mijn telefoon ook nog vast! Dus bij deze als nog mijn blog: Zoals ieder jaar gaan we met het Pinksterweekend een lekker weekendje weg. Vorig jaar was het nog Limburg en dit jaar werd het Luxemburg. Na een verregend weekend in september werd het een herkansing. Hup hup caravan inpakken. Dochterlief achter in de auto, haakwerk in de auto en we kunnen!! Normaal lees ik veel in de auto. Doordat ik wagenziek ben merk ik dan weinig van de reis (hoe vreemd dat ook mag klinken). Nu heb ik het geprobeerd met haken en dat lukt ook prima! Nergens last van! Dus we kunnen hakend weg! Op de heenweg lekker aan mijn Southbay sjaal gewerkt. Hij vordert gestaag.
Eenmaal in Luxemburg aangekomen en alles geinstalleerd kon het genieten beginnen. Zonnetje, badje, haken zalig!! Eenmaal zittend op mijn stoel begonnen met een ander project. Mijn mini me mocht kiezen en koos voor beer Bram van Stip en Haak. Ik ben hem aan het haken van Stonewashed wol van Scheepjes. Heerlijk zacht maar met stoere kleuren. Precies zoals het meiske zelf is. Stoer maar super schattig en lief.
We hebben een zalig weekend gehad in een prachtige omgeving. Manlief kon lekker fietsen en ik samen met dochterlief genieten van de zon en het haken. Snel weer verder want beer Bram wacht. Liefs!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Februari