Hygge week 5,6,7&8

En zo ben je 4 weken verder voor je het weet! 

De cal gaat rustig verder.
Week 5 en 6 waren alleen maar vasten haken. Daar werd hij mooi lang zeg. Alleen lezen ben ik soms wat snel in dus niet gelezen om een contrast lijn erin te doen tussen week 5&6. 
Week 6 eindigde weer met een seperator.

Week 7 was het eerste deel van het middenstuk. En wat is het weer fijn om na al dat haken weer te borduren. De afwisseling maakt dit project helemaal goed te doen.


En ik liep behoorlijk wat achter ivm werkweken van 50+ uren. Dus wat was ik blij met afgelopen weekend. Heerlijk Hygge inhalen in de zon! 
Wat wil je nog meer?!?!

Week 8 was het laatste stuk van het midden. En ook die ging lekker vlot.

Om 13:00 vandaag was week 9 online en om 14:09 was ik precies klaar met week 8. Alle achterstand ingehaald en weer vrolijk verder met haken en borduren!  

Ik ben verliefd:


Hoe gaat het bij jullie?!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande