Boogie woogie

Kleuren in de trein. Een uitdaging.. Hobbelende speen en wissels, dikke medereizigers of springende kinderen.. Niet altijd makkelijk maar wel leuk om te doen! Daarnaast haal ik een hoop inspiratie uit het reizen in de trein.

Mijn eerste tekening, niet perfect maar met een beginnende zomer lekker vrolijk en optimistisch:
Toen kwam tekening twee (ja ik probeer bladzijde voor bladzijde het boek door te kleuren). Dat deed me denken aan een schilder: Mondriaan.
Ik heb me laten inspireren door zijn schilderij boogie woogie:


Ben er nog niet overuit of hij af is maar voor nu laat ik hem zo:

Wat denken jullie? 

De volgende tekening is 2 pagina's! Hier moet ik echt even goede inspiratie voor hebben. 

Liefs


Ps voor de liefhebbers beide zijn ingekleurd met stabilo 88 stiften.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande