Kikker, southbay en babynieuws!

Het heeft even geduurd maar dan is hij wel af!

Ik heb kikker gehaakt van Max Velthuijs. Hij is gehaakt van stylecraft dc in het gifgroen. Gehaakt op maat 4.

De ogen zijn gemaakt van Catania grande met maat 3,5.



Ik ben niet 100% tevreden. De bol had een hoop knopen en rare stukken en het hoofd is bovenop niet strak genoeg naar mijn zin maar dochterlief is verliefd en is helemaal gelukkig. 


Ondertussen begonnen met de southbay sjaal.

Lekker voor over mijn jas heen 😄.

Want zoals ik schreef in mijn vorige blog hebben we een spannende tijd gehad en ik kan zeggen dat die nu weg is! Nu is het leuke gezonde spanning!

Ik ben momenteel namelijk 19 weken zwanger! Dus ons kleine meisje wordt grote zus! 
Ik heb allerlei onderzoeken moeten onder gaan maar gelukkig alles goed!

Nu snel verder aan de haak want er zijn zoveel leuke haak ideeen voor onze dame en de nieuwe ukkepuk.

Liefs

Reacties

  1. Wat een leuk nieuws , gefeliciteerd. En inderdaad , zoveel leuke dingen te maken voor een klein babietje. Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Februari