Knuffelkussen Binkey

Vrijdag 9 september was een zeer verdrietige dag. 
Voor mij dubbel verdrietig want het is de 6e geboorte en sterfdag van onze oudste dochter. Voor mijn meisjes was het een verdrietige dag want hun grote vriend en liefde werd ingeslapen.

Binkey kwam 13 jaar geleden als pup bij mijn ouders wonen en was de laatste 4,5 jaar de vriend van onze dochters. 

Vooral de oudste is heel verdrietig hierom. Want het was haar vriendje.

Daarom het verzoek of mama een knuffelkussen ala Binkey kon maken.
Dat doe ik dan graag.

De kop. Best groot Hahahha
Bijna alle onderdelen bij elkaar (mis nog 2 poten).

En nu aan elkaar en in elkaar zetten.

Dus snel verder! Liefs

Reacties

  1. Wat triest...Het moet onnoemelijk zwaar zijn, het verdriet om je oudste dochter...
    En dan dit verdriet zien bij je andere dochtertjes...
    Zelf huil ik ook altijd als ik een huisdier moet afgeven.
    Wat lief dat je zo je best doet voor de knuffelversie van Binkey, hij wordt mooi en vast heel geliefd!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Februari