Verwennerij

Soms moet je je zelf eens verwennen vind je ook niet?

Daarom kocht ik flink wat leuke haak spullen!


Deze boeken stonden al een poosje op mijn verlanglijstje. Mijn moeder heeft zoomigurumi 3 en dat vind ik zo'n leuk boek dus meteen maar nummer 4 aangeschaft.

Daarnaast ben ik fan van Dendennis! Die poppetjes zijn geweldig! Dus ook deze twee boeken maar toegevoegd aan mijn kast. (Deel 1 had ik al).

Na lang twijfelen ook nog 1 kika kit van scheepjes wol kunnen aanschaffen! Via mijn favo wolwinder in de buurt: hookable by shelley.
Het is deze kit geworden:

Ik heb de breinaalden van mijn moeder nog liggen maar twijfel of ik ga haken of breien. Als het haken wordt wordt het een granny stripes omslagdoek.. En breien het patroon van de sjaal.


(Zonder bolletje want daar houd ik niet van). 

Wat denken jullie?? 

Zo genoeg verwennerij nu nog tijd vinden! 

Liefs en haakse

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Februari