Nieuw project

Via bloglovin volg ik heel veel blogs en zo haal ik een hoop inspiratie snel en makkelijk op vanaf het internet en heb ik ook nog leuke verhalen te lezen in de trein als ik niet haak.

Zo kwam ik dus ook de nieuwe omslagdoek van Saar en Mien tegen! 
Through bloglovin I follow a lot of blogs and so I get to read a lot of inspiration quickly and easily from the Internet and I have some nice stories to read in the train if I do not hook.
So , I also came across the new shawl Saar and Mien !



Ik was meteen verkocht maar ja... Dan heb je wol en tijd nodig.. Afgelopen paasweekend begonnen met haken want ik had nog een 11 tal bollen stylecraft weekender liggen. Hier heb ik voor mijn moeder een omslagdoek mee gehaakt in het blauw voor de kerst en zij is er hele blij mee:
Zelf had ik de kleur beige/zand nog liggen. Een mooie warme kleur waar veel mee te combineren valt.
Stylecraft weekender 3678 clay

Maar deze doek bestaat uit meer dan alleen een wolletje.
Dus op internet gekeken naar de wolletjes die Saskia had gebruikt en ook daar mooie kleuren bij gevonden:

Knit Collage Gypsy Garden

- Purple-Haze (11)
Om door de onderkant te weven.



Phildar Paillettes

- Nacre (1)
Voor het schulprandje.



Rico Essentials Crochet

- Aqua (10) 
Als contraserend randje aan het schulprandje.

Wat denken jullie? mooie combi? 

Liefs en mooie dagen!  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Poessie miauw aka Tommy