Spannende periode

Oud bericht..


Helaas door omstandigheden de laatste tijd weinig gehaakt en gepost. Langzaam aan pak ik vanalles weer op. 

Zo ben ik druk bezig Kikker af te maken en komt hier aardig wat vordering in. 



Ik ben een patroon aan het uitwerken van Olaf uit Frozen. Mijn collegaatje Ratna is hier helemaal fan van en wil hem graag in september voor haar verjaardag (ik heb dus nog even). Maar met alles wat gaat komen wil ik snel beginnen.



 Verder ligt de CAL even stil maar ook deze wil ik snel weer op pakken. 

 De reden dat ik al een tijd niks gedaan is omdat wij nu in een hele spannende periode zitten thuis. Hierdoor ben ik s avonds te moe om ook maar iets te doen en heb ik eigenlijk nergens fut voor. Maar er zit verbetering in! Dus hopelijk kan ik volgende week een mooi blogje plaatsen met foto's en updates! 

Wel de verjaardag gevierd van de kleine dame. Ze is al weer 2! Samen met mijn lieve vriendin een mooie Pingu taart gemaakt:



Wat was ze er blij mee! 

Voor nu een heel mooi en zonnig weekend!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande