Kleuren

Ok. Een poos geleden verklaarde ik iemand nog voor gek dat hij zat te kleuren... een volwassenen notabene... Kleuren is toch voor kinderen. Tot ik via een collega in aanraking kwam met het boek Het Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen. En ik ben verslaafd...

Sinds kort heb ik dan deel 2 aangeschaft (las over deel 1 dat stiften daar nogal doorkonden drukken) en ik ben aan het kleuren geslagen.


Lekker zittend in de trein (reis iedere dag 1 uur heen en 1 uur terug naar mijn werk en huis met het OV) en kleuren maar.

Dit is echter nog wel een extra uitdaging want de trein op het traject wat ik rij (Uitgeest-Amsterdam Bijlmer Arena) heeft nogal wat spoorwissels hahahaha



Maar we doen ons best en zijn lekker bezig met kleuren!!

Liefs

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande