Scheepjes CAL

Sinds 3 oktober is de scheepjes CAL aan de gang op fb en op de site van a creative being. Marinke (wink) had als kleur pallet vetplantjes ingedachten:



Een leuk project van 10 weken en iedere week 6 granny's. 

Mijn idee is om de granny's in 1 kleur per granny te haken. Dit is mijn kleuren pallet:
Een beetje aangepast. Zodat het beter bij mij past. (Ondertussen is ook zacht geel erbij gekomen).

De eerste week was snel gedaan:




Week 2 ging een stuk langzamer. Hier moet ik er ook nog 2 van:



Week 3 ging weer lekker vlot:



Week 4 vind ik tot nu toe super! Met een bloemetje! Op fb was er iemand die er een viooltje van maakte. Dat maakte mij zo vrolijk dat het mij inspireerde om dit ook toe te passen. Dus even afstappen van mijn eerste idee om alles in 1 kleur te doen:

Best goed gelukt. Foto is niet subliem volgende beter! Wat vinden jullie? 

Liefs

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande