Druk weekje

Vorige week woensdag werd ik 30. 

De vrijdag was mijn laatste werkdag en om half 4 was het werk wel klaar.
Mijn meiden gevraagd of ik nog kon helpen en dat was niet het geval. Lekker naar huis gegaan. 

Een vriendin appte dat ze nog naar de prenatal wilde en of ik niet mee wilde. Ja hoor geen probleem. Daarna nog even bij mijn moeder geweest om thee te drinken en de kleine meid te halen. Die was maar tijd aan het rekken maar kon geen reden bedenken waarom. Was moe en wilde lekker naar huis. Dag erna zouden we naar Artis gaan.

Eenmaal thuis gekomen stond er een hele leuke verrassing op mij te wachten. Mijn lieve schoonzusje en beste vriendinnetjes hadden een babyshower geregeld voor me! En ook mijn moeder zat in het complot.

Hieronder de mooie kado's die ik heb mogen krijgen en de zalige zelfgemaakte taart die mijn vriendinnetje Linda heeft gemaakt.



Ik heb genoten! 

De dag erna lekker naar Artis geweest en mijn verlof kon niet beter beginnen! 



Nu in mijn verlof lekker haken! 

As vrijdag begint de Scheepjes CAL! Kan helaas niet de kleuren laten zien want dan verraad ik het geslacht van de baby 😄.

Tot snel! 

Liefs

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande