Test knitting

Een tijdje volg ik de postcast van Carmen Jorissen al aka Craftyqueens. Enige tijd geleden vroeg ze of er mensen wilde lid worden van een test groep voor haken en breien. Nu denk ik dat ik genoeg ervaring op haak gebied (mbt patronen lezen, schrijven en uitwerken) heb maar wilde ook graag mijn brei kennis uitbreiden dus werd ik lid.

Vorige week vroeg ze of er mensen waren die een nieuw brei patroon wilde testen! Nou met alle liefde!!!! Wat het gaat worden en hoe het eruit ziet blijft natuurlijk geheim. Maar ik ben zwaar verliefd op het breipatroon en wat valt het me mee! (Heb denk 20 jaar niet gebreid).

Het garen waar ik mee brei is Secret Garden van Scheepjes wol. Het garen bestaat uit 20%zijde, 20% katoen en 60% polyester. Het heeft onregelmatigheden dus het garen is niet overal gelijk wat soms een uitdaging geeft met je draadspanning.

Ik koos voor de kleur 709 Lily Pond. Een mooie blend van licht blauw, grijs en paars/lila.



Hebben jullie wel eens iets gemaakt met dit garen? Zo ja wat en in welke kleur? 

Groetjes

Reacties

  1. Wat heb je een prachtige kleur gekozen Gabrielle! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande