Maand mei

De afgelopen maand heb ik best veel gemaakt. Zoals jullie in mijn vorige blog hebben kunnen lezen 12 dikkie diks. Maar dat was niet het enige wat op de naald stond.


Ook dit eigen ontwerp van een Sterrendeken voor op onze website heb ik gemaakt.
Het patroon moet ik nog uitschrijven... Daar ben ik heel slecht in want ik haak veel op zicht en eigen idee. Maar t komt! Echt waar!

Ook haakte ik nog 2 van deze krukjes. Gewoon omdat ze zo leuk zijn en mensen heel enthousiast erover zijn. Patroon: jipbyjan

Daphny werd 4 op 5 mei en wat een mooi weer hadden we! Onze kleine dame had wensen: een Elsa taart... Oh en mama ook een Anna taart. Gelukkig heb ik een schat van een vriendin die dit kan en samen met nog een vriendin hebben we deze schitterende taarten gemaakt. 
Ze zien er niet alleen mooi uit maar ze waren ook zalig!!!

Een vruchtbare periode vol creativiteit!!

Nu op naar de volgende projecten! 

Zo waren mijn meermindekens iets re klein en moeten ze verlengd worden:

Dit is er 1. De andere is ook bijna klaar.

Ook heb ik van byclaire de sparkle nummer 3 gekocht. Hier ben ik met granny squares een babydeken van aan het maken.

En ik ben me aan het verdiepen in tunisch haken. Dat ziet er zo leuk uit!!! 


En ik moet poesje miauw nog haken van krissie dolls voor we naar Spanje gaan in jullie. Want onze dames kinnen niet zonder de poezen! 

Kortom genoeg ideeën en plannen! Waar zijn jullie mee bezig?!

Fijne zaterdag!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Februari