Crochet a long 2014

Begin 2014 ben ik begonnen met dit project. Een deken voor toen mijn enige dochter. In de tussentijd heb ik al heel wat gemaakt en gehaakt maar die deken bleef maar liggen.

Tot deze week! Ik had me een doel gegeven, een ultimatum.. Voor kerst 2015 moest hij na 2 jaar toch echt af.
En gistermiddag terwijl ik op mijn stoel hang na een buikoperatie eindelijk de laatste toeren en de rand gemaakt.

Hij moet nog geblokt worden maar dochterlief was zo blij dat hij direct op haar bed moest.

Afmetingen: ongeveer 200m x 140
Materiaal: 18 kleuren stylecraft

Ik ben blij met het resultaat en zeer blij dat hij klaar is. Dochterlief blij met haar super warme deken voor op haar bed. En een geslaagd kerstkado.

Fijne kerstdagen allemaal! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande