Beslissingen

Soms moet je beslissingen nemen die niet leuk zijn. Zo ook nu. 
Ondertussen bijna 34 weken zwanger en omdat de kleine al flink indaalt heb ik besloten om eerder te stoppen met werken. Mensen die mij een beetje kennen weten dat dit heeeel moeilijk is voor dit bezige bijtje... 

Maar aan ieder nadeel zit een voordeel!! Meer tijd om te haken, fotoboeken bij te werken, de babykamer op orde te brengen en ga zo maar door!!!

Ik heb nog heel wat UFO's en verder plannen dus kom maar op vrije tijd! (Iemand nog goede ideeen qua series?) ik kijk graag tv tijdens het haken.

Van de week kwam de postbode! Helemaal vergeten: mijn wolwinder uit china. Moest hem gelijk uitproberen en testen. 
Werkt fijn!!!



Zeker met de bollen fenna die alle kanten op gaan. 


Ondertussen ook bezig met een vloerkleed voor de kamer van mijn dochter. Roze/wit zpagetti. Heavy klusje maar wel leuk. 

Binnenkort hier meer over.


Liefs

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande