Herfstsjaal

Het is weer dinsdag dus tijd voor een gezellig stukje!

Wat ben ik allemaal aan het doen? 

Herfstsjaal van Karin aan de Haak:
Deze ben ik aan het halen voor als het zo wat kouder wordt en ik nog geen jas heb. 
Hij wordt gemaakt in grijs/zwart van fenna wol. Op naald 5. Vond de wol nogal pluizen maar dat schijnt te horen

CAL 2014:
Als ik s avonds niet te moe ben of niet hoef te ruimen (afgelopen week gedaan) dan haak ik aan de CAL. Zojuist week 1: afgemaakt.
 Ik blijf me verwonderen dat het redelijk goed gaat. Alleen die ene zijkant niet... Maar dat komt hopelijk nog goed met blokken en de rand.

Ruimen:
Zoals ik al schreef de afgelopen week was ik flink aan het ruimen. Reden er krijgt een klein meisje een grotere kamer omdat ze grote zus wordt (op dit moment ben ik 27,5 week zwanger). Dus moest er behang en vloer uitgezocht worden. De spullen uit de kasten en dan ook nog die kasten weg!  Er gingen al 10 vuilniszakken weg!! Pfff wat kan een mens bewaren! 
Maar goed dit wordt het:
Behang en vloer:

Nu mag manlief verder! Behangkrabben, laminaat leggen, behangen en verven!

Ik ga weer verder haken! 

Groetjes 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande