Konijntje Pluis en CAL 2014

Mijn nichtjes Jada en Jamie-Lee zagen bij mijn moeder het uiltje dat ze gemaakt had . Daarna zaten ze bij mij op de telefoon te kijken naar wat er allemaal was. Ze werden smoorverliefd op op Konijntje Pluis van  Stip en Haak en op het uiltje dat mijn moeder had gemaakt van Woolytoons.

Dus ik druk aan de haak. Ondertussen ook bezig met Holly t Hertje maar het konijntje is een lekker klusje voor in de trein. Echter Pluisje viel iets kleiner uit dan ik dacht.


Ben dus nu ook bezig om hem dubbeldraads te haken zodat hij iets groter wordt.

Daarna is het uiltje aan de beurt. Mogelijk daar deze week ook een foto van!

Daarnaast via via via op de site van de Crochet Along 2014 (kortweg CAL 2014)

terecht gekomen. Ze hebben een leuke facebook pagina en ik was meteen aangestoken. Maar ja ... ga ik dan met mijn huidige wolletjes aan de slag of koop ik toch maar weer mooie nieuwe wolletjes.. Ja je kan het raden.. Het laatste... Via Wool Warehouse in Engeland een prachtige combi van Attic24 aangekocht!


Laat het nu maar beginnen!! (oh eerst wachten op de bollen wol ) ..

Veel haakplezier!

PS de buurvrouw heeft Holly opgehaald en was er super blij mee. Ben benieuwd wat de newborn mama er van vindt!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande