Wintersport en haken


Ja en dan heb ik al 2 weken niks geschreven!
Vorige week waren we lekker een weekje in Oostenrijk. Wintersport al was het erg warm. 
Wel een super vakantie gehad en natuurlijk mijn haak spullen mee. Maar als je een dag op de latten hebt gestaan komt er van haken weinig terecht moet ik zeggen.

Voor de wintersport kwam manlief met het verzoek of ik een muts met een passende sjaal te maken en ja dan doe je dat:



Gehaakt met myboshi wol. Het was even doorhalen maar gelukt voor de wintersport was het klaar.

Daarnaast druk met het snoepkussen uit het boek haak en kleur. Deze was ook mee naar Oostenrijk. Gelukkig wat toertjes kunnen maken maar we zijn er nog niet.


Nu weer snel verder want dan kan ik eindelijk de CAL 2014 verder gaan doen want ik loop verschrikkelijk achter!

Liefs

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande