Haakfamilie

3 generaties aan de haak :-) al is de jongste van ons drieën meer aan het prikken of gooien met de bollewoll zoals zij ze noemt! 

Deze week bezig geweest met een aantal dingen. Allereerst een sjaal voor mijn dochter voor bij haar muts.

En zoals een echt fotomodel het resultaat door haar getoond:

Daarnaast tijdens het wachten op mijn stylecraft wol voor de CAL 2014 maar van hooked een mandje gemaakt. Ik kwam op het idee via het blog van Echtstudio. Hier met alle bollen wol die deze week gelukkig binnen kwamen!!
Nu kan ik eindelijk ook meegaan doen aan de CAL en een deken haken!!!! Zo'n zin in!!!!

Nu druk met een muts voor manlief voor de wintersport. Myboshi turquoise : de kleur komt niet zo mooi fel over door de flits. Misschien morgen betere foto.

Ook mijn moeder is druk aan de haak:

Haar granny kussen:

En tevens een Schotse terriër naar eigen idee/patroon:
Groot en klein :-)

Nu snel verder haken dan kan ik beginnen aan de deken en de overige openstaande projecten!!

Liefs!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande