Trein en haken

Soms kan ik die NS wel vervloeken. Beetje sneeuw, regen, wind, blaadjes en alles ligt plat! Zo ook afgelopen donderdag 5 december. Een flinke storm over ons land voorspeld.

S ochtends goed voorbereid van huis gegaan: haakwerk mee!!! Ik ben nogal een muts en neem dat nooit mee namelijk en ik reis 2 uur op een dag met de trein. 
Nu zat ik op de terugweg alleen al 2 uur!! Trein die uitvielen etc! Alsof het zo moest zijn.

Maar van vervelende dingen kun je ook iets positiefs maken! Tijd om te haken!

Resultaat een muts klaar: 

Dit is een baggy model ook voor mijn moeder. (Zie andere blog).

Nu druk aan de haak (ja in de trein) voor een minion muts voor mijn vriendin. 

Wat vinden jullie: haken in de trein kan dat?

Mijn moeder is ook aangestoken met het virus! Hier haar eerste creatie:

Best schattig toch!!!

Ik ga weer snel verder. 

Groetjes! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sjaal scheepjeswol grande

Februari