Haken

Een oude hobby een nieuwe rage: mutsen haken. Haken heb ik al heel vaak gedaan en het is lekker ontspannend en rustig. Dus toen ik hoorde over de nieuwe rage myboshi kon ik het niet laten om dit uit te proberen. Maar ja voor wie en wat ga ik maken. Nu is mijn collega zwanger en in januari uitgerekend dus hoppa een babymutsje wordt het met beren oren! Welke kleur?? Lichtblauw met wit want het wordt... Een jongen.
Druk aan de haak en dan bijna klaar...
Maar oeps veeeel te groot! Was toch te enthousiast begonnen. 
Dus weer opnieuw en nu al een stuk beter (al zeg ik het zelf!).

Resultaat volgt zo snel mogelijk!

Liefs!

Ps. ondertussen ook besloten voor mijn vader, man en dochter een muts te maken dus hou het blog in de gaten!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande