Tunisch

Enige tijd geleden op een zeer hete zondag had ik een workshop bij mijn favo wolwinkel in Uitgeest: Hookable By Shelley.
Het was warm maar oh zo leuk! Eindelijk leren tunisch haken.
Aan de slag met 4 kleuren merino of stonewashed xl.
Ik zelf koos voor scheepjes merino. Sinds dit garen er is ben ik groot fan!

We begonnen heel voortvarend maar door het kletsen en niet opletten heb ik hem s avonds toch maar uitgehaald 😂. 

Na 100x (oké zal iets minder zijn) opnieuw te hebben geprobeerd is het gelukt!!

Steeds een stapje verder.
Het wordt een kussenhoesje.


Maar ja dan is een kant af. Dan komt de vraag... Zelfde aan de achterkant of toch anders... 
Ik ben graag van de uitdaging dus wordt de achterkant anders maar wel in 1x door gehaakt.

De full stitch in tunisch.
Leuk om te dienen zo'n leuk effect!!!

Nog 2,5 week voor de zomerstop maar of hij dan af is weet ik nog niet!!
Nog wat wipjes liggen 😅

Fijne haakzondag!
Xoxo

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande