Kleuren

Wat een weken weer. De maand vloog voorbij! Ik zou vaker willen bloggen maar kom er zo weinig aan toe.

Wel heb ik nu een eigen Facebook pagina gemaakt. Gekoppeld aan mijn instagram en daar schrijf ik toch vaker en meer dan hier. Dus volg me ook daar!

Afgelopen weken weer een oude hobby opgepakt. Kleuren! 
Niks is lekkerder dan samen met mijn meisje van 3,5 kleuren. Aan de tafel naast elkaar en mooie creaties maken:


Ook mezelf even verwent met twee mooie nieuwe kleurboeken:
Echte dikke dames en mijn wonderlijke wereld deel 3.
En tja dan ook maar meteen het keverblik van bruynzeel! Hihi.
Hier een paar van de plaatsen die ik ook via instagram op Facebook en twitter heb geplaatst:


Lekker fleurig al zeg ik het zelf!
Nu weer verder aan de haak!

Liefs! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande