Wintersport

Soms doet blogger niet wat ik wil. Dan denk ik een blog te hebben geüpload maar blijft het hangen. Zo ook mijn vorige blog. Excuses hiervoor!


Maar goed nieuw blog! Vorige week een zalige week gehad in serfaus Oostenrijk! Zalig weer, mooie sneeuw en even tijd voor het gezin.

Schitterend plaatje niet? Zo was bijna de hele week! 

Maar haken doen we dan ook!
8 bollen gekleurde scheepjes color crafter mee. Voor 2 meermindekens. En een zooi grijs en wit voor de baby deken. De laatste heb ik (naja mams) weer vam de breinaalden afgehaald want was niet naar mijn zin. Weer op nieuw doen dus. De zeemeermindekens vorderen gestaag.

Jammer genoeg kon de cal niet mee dus loop ik al 2 weken achter :(. 

Snel verder haken dus nu ik weer veilig thuis ben!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande