Diverse projectjes

Druk bezig met verschillende projectjes.

Een daarvan is miss wooly. Bezig om alle draadjes weg te werken en dan de buik te maken.

Busy with various little projects .
One is miss wooly . Trying to eliminate all the wires and then to make the belly.

Niet mijn favo klusje maar het vordert gestaag.

Ondertussen ook bezig met 2 kraamkado's. Helaas kan ik ze niet laten zien omdat ik niet weet of de dames in kwestie mee lezen 😄.

Met een weekje of 2 staan ze erop ( hoop ik voor beide dames!).

Snel verder aan de haak!

Not my favorite job but it is progressing.
Meanwhile, working on 2  presents for pregnant friends. Unfortunately I can not show them because I do not know if the ladies in question read my blog😄 .
With a week or two they stand on it ( I hope for both ladies !).

 Xx

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande