Scheepjes CAL week 1 t/m 7

Zoals beloofd een blog over mijn scheepjes CAL. 
Druk aan de haak maar sommige weken gaan sneller dan de ander en 2 kids en een kitten maken het er niet altijd makkelijker op. 

Dit zijn mijn vierkantjes tot nu toe


Looking Good al zeg ik het zelf. Of ik een favoriet heb? Tja de ene keer week 3 dan week 7 ach ze zijn allemaal gaaf!

Ook leuk zo'n toren op je tafel 

Hier een beetje een overzichtje van hoe het er uit gaat zien:


Week 8 en 9 liggen te blocken en te drogen en week 10 ben ik aan het maken. Nog 4 te gaan en nog 2 van week 2. 

Spannend bijna klaar! Nog 2 weken en dan moet het af zijn en kan ik verder met de deken voor Daphny en de andere projecten 😄😄😄

Snel door!

Liefs




Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande