Terug van vakantie

Zo de afgelopen 3,5 week goed vertoefd in het altijd mooie Spanje! Lekker op de camping en genieten van het weer, de sfeer en elkaar.

Helaas niet zoveel kunnen haken als ik zou willen. Reden? Geen idee... Soms geen zin, soms een klein meisje dat aandacht wilde, soms in slaap vallen hahaha maar ach wat geeft het!

Ondertussen weer een weekje thuis en het aftellen is echt begonnen voor mijn gevoel! Nog 10 weken en dan ga ik al weer met verlof! Best spannend toch weer! In de tussen tijd moeten we nog een hoop doen. Kamertjes verbouwen en uitzoeken etc! Maar wel leuk! Op pinterest probeer ik een moodboard bij te houden met de kleuren en ideeen voor de kamers van de kids.

CAL 2014 gaat nu ook lekker gestaag! Gisteravond week 10,5 afgemaakt! Hieronder een aantal foto's van de vorderingen:

Dit is tot en met week 10. De foto's zijn wat donker maar hoop dat het goed te zien is.

Mezelf natuurlijk ook verwend :-)!! Tijdens de vakantie kleding geshopt in roca village (outlet center) voor manlief en dochter maar ja voor mezelf iets kopen is best lastig met een aardige buik! Dus dat we terug kwamen mezelf getrakteerd op een nieuwe zonnebril: 
In mijn favo kleur groen! 

En gister nog wat haakboeken:
Ik ben heel blij!!!!
Nu nog de tijd vinden om al die mooie en leuke patronen ergens in te verwerken!

Wat hebben jullie gedaan de afgelopen weken?!

Tot snel!

Liefs

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande