CAL 2014

Begin van 2014 ging de CAL 2014 van start. Het idee: een jaargang samen haken aan een deken. Iedere week wat toertjes online en haken maar.

Ik ben wat later ingestapt en voor ik mijn wol binnen had was ik weer 2 weken verder. Ik haak de deken met stylecraft in de kleuren van Lucy van Attic24. En dan alle steken onder de knie krijgen 😄!

Week 1 was al een hele klus: 
Zorgen dat het niet weg loopt en je het juiste aantal steken hebt. In mijn geval 216.

Week 2:
Week 2 was goed te doen! Helaas zijn de kleuren niet goed te zien... 

Week 3:
Ook week 3 ging lekker in het rood en roze!

Week 4 en 5:
Wat een drama wheel!!! En nog
Ben ik niet helemaal tevreden. Ik laat het voor nu zo Maar Misschien...

Nu snel
Verder met  week 6 de stersteek en dan hop hop naar de bergjes en de bobbels!

Liefs!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande