Nieuwe baan, nieuwe hobby vakantie


Na een enerverende maand juni zijn we in  juli lekker 3 weken op vakantie geweest naar het mooie Spanje. Konden we lekker uitrusten en genieten.

Begin juni ben ik begonnen met een nieuwe baan waar ik veel moet leren maar ook veel energie uithaal! 

Daar heb ik een collega die me introduceerde in de wereld van nailart en ik moet zeggen wat een verslavende hobby is dit!!!!
Beginnen met een simpel lakje waar ik niet heel blij mee was qua resultaat:
Dusver snel afgehaald en wat anders geprobeerd! Hier ben ik al een stuk blijer mee: 

Vandaag of morgen maar weer een nieuw motiefje maken op de nagels. 

Een andere nieuwe hobby die ik heb is fietsen. Ben nu een Leontine van Moorsel op de fiets met al mijn gekleurde lakjes op mijn nagels.

Snel meer ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Februari

Sjaal scheepjeswol grande